نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ ایسوس در مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ


این لپ تاپ از قیمت پایه1000 دلار شروع میشود کهاز مهم ترین مشخصات این لپ تاپ میتوان بهنمایشگر 13.3 اینچی 1080 پیکسل، پردازنده7 هستهای Core i5-7Y54 اینتل، 8 گیگابایت رم و حافظه256 گیگابایتی است. با این وجود این لپ تاپ بهترین انتخاب برای انجام کارهای روزمرهاست کهقیمت آن نیز نسبتا بهصرفهمیباشد. لوکس ترین آفر و سری لپ تاپ های hp بهنام Spectre معروف است کهقیمت پایهآن از 1300 دلار شروع میشود و از طراحی و جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. با این وجود لپ تاپی کهماقصد معرفی آنرا داریم، Huawei MateBook X میباشد میباشد کهبا وجود نمایشگر 13 اینچی دارای ضخامت 12.5 میلی متر میباشد. هواوی کهیکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های سازندهاسمارتفون در سطح جهان است کهاین روزها در زمینهتبلت و لپ تاپ نیز فعالیت دارد کهتواسنتهاست با واکنش های بزرگی روبرو شود. جالب است بدانید کهضخامت این لپ تاپ 10.4 میلی متر است کهبا در دست گرفتن این لپ تاپ قطعا احساس جالبی بهشما دست خواهد داد چرا کهواقعا نازک و قدرتمند است!

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ژاپنی

با وجود 8 گیگابایت رم و حافظه 512 گیگابایتی SSD، سرعت بالایی را تجربه خواهید کرد. لپ تاپ های Core i5، برای بسیاری از کاربران، بهترین گزینه برای خرید به شمار میروند؛ چون هم سرعت بالایی را ارائه میدهند و هم معمولاً ارزانتر از لپ تاپهای ممتاز هستند. با این حال، 15.6 اینچ است که برای کار، صفحه بزرگی است و میتواند این رزولوشن کم را جبران کند. حتی ممکن است با داشتن یکی از لپ تاپهای کور آی ۵ و رم زیاد، همچنین کارت گرافیک خوب به همراه حافظه سریع SSD، عملکرد بهتری نسبت به یک لپ تاپ Core i7 دریافت کنید. مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ  تنها مشکل این لپ تاپ اچ پی Core i5، صفحه نمایش HD آن است که رزولوشن کمی دارد. برای پیدا کردن بهترین لپ تاپ آی 5، باید به کارت گرافیک اختصاصی و عملکرد آن و همچنین رم لپ تاپ نیز توجه کنید. این عوامل، عواملی هستند که در استفاده شما در گیمینگ یا نرم افزارهای سه بعدی، تاثیر به سزایی میگذارند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سال 2022

استفاده از این دستگاهها در مسیرهایی با پستی و بلندی زیاد و سطوح ناهموار، میتواند آسیبهای جدی به دوچرخه و راننده وارد کند. برای دستیابی به وزن کم و انعطافپذیری بالا در این محصولات، از آلیاژهای فیبرکربن و تیتانیوم استفاده میشود. دوچرخههای کوهستانی و شهری معمولا وزن زیادی دارند و این طراحی سنگین در کاربردهای کوهستانی بسیار مفید است. وزن زیاد باعث کاهش سرعت و امکان کنترل بیشتر دوچرخه در مسیرهای خطرناک میشود. به طور کلی سبکترین دوچرخهها، دوچرخههای کورسی و جادهای هستند. این نوع دوچرخهها فاقد فنر بوده و به دلیل کاربری خاص آنها، نیاز به هیچگونه فنری ندارند. یکی از مهمترین عواملی که باید هنگام خرید دوچرخه کورسی در نظر بگیرید، مسیری است که برای دوچرخه سواری انتخاب میکنید. این عناصر و آلیاژها به دلیل ارزش بالای آنها، قیمت بیشتری نیز دارند. در مقابل دوچرخههای جادهای به دلیل نیاز به سرعت بیشتر و طراحی بهتر از نظر ایرودینامیک وزن بسیار پایینی دارند. وزن دوچرخه و جنس بدنه، مهمترین عامل در تعیین قیمت محصول، هنگام خرید دوچرخه کورسی است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ قدرتمند

برای دیدن آخرین رده بندی بهترین برند لپ تاپها در سال ۲۰۱۱ شما رو بدیدن این لینک دعوت میکنم … … قیمت گوشی اندرویدی نوکیا لو رفت-طراحی سایت . … البته از نظر قیمت هم باید بگوییم که این سیستم به قیمت ۱,۰۹۹ پوند به فروش می رسد! در این مقاله نیز می خواهیم بهترین لپ تاپ ها برای بازی را به شما معرفی کنیم. طراحی سایت-دانلود تقویم ۹۵ تقویم آبان ۹۵ تقویم مهر ۹۵ تقویم دی ۹۵ تقویم آذر ۹۵ تقویم اسفند ۹۵ تقویم … … برندهای محبوب لپ تاپ در بازار ایران-طراحی سایت شیراز برگزا . معرفی ۹ لپ تاپ برتر ۲۰۱۳ برای بازی خورها! … اما مدل مخصوص این برند برای بازی MSI Dragon Edition 2 Extreme نام دارد … داشته باشید از هم اکنون از تقویم سال ۱۳۹۴ و لحظه تحویل سال ۹۴ اطلاع پیدا… ۸ آذر ۱۳۹۲ ه.ش. … سیستم هایی است که در سال ۲۰۱۳ در بین لیست های محبوب گیمر هاست!

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ خرید

شرکت ایران ایسوس اقدام به فروش اقساطی لپ تاپ، نوت بوک، تبلت و آی پد می نمایید. سری X550 ایسوس لپ تاپ جدیدی نیست اما مدام به روز می شود و کانفیگ های متنوعی دارد. مد، لوازم خانگی، وسایل بچه و سایر موارد هستید و تمام این گزینه ها به راحتی در یک جا برای شما گرد آوری خواهد شد. ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه.ش. داشته باشند می توانند در خبرنامه ویژه گروه نبض بازار عضو شده و هر شب آخرین اخبار را از طریق ایمیل دریافت کنند. تولید برخی مدلهای لیفان و جک در ایران متوقف شد. آموزش اندروید · اینفوگرافیک · شــــاتــر · مقالات ویژه · 241487/ ۶ مرداد ۱۳۹۳ ه.ش. هزینه ارسال به شهرستان ها: بر اساس تعرفه و فاکتور رسمی پست جمهوری اسلامی ایران درب منزل دریافت می شود. مورد نقد و بررسی قرار گرفته است انتخاب ویژه ی ما برای بازیخورها می باشد! ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه.ش. الترابوک ها، این امید در دل کاربران زنده شد که بتوانند در آینده نوت بوک های حرفه ای و در عین حال سبک در اختیار داشته باشند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ جهان

در ادامه همراه ما باشید. ازآنجاییکه این دستگاه ممکن است دارای اطلاعات مهمی باشد، حفاظت از لپتاپ بسیار مهم است. خوشبختانه اخیرا فروشگاهی اینترنتی به نام مقداد آی تی، امکان خرید قسطی لپ تاپهای ایسوس را فرآهم آورده است تا همه بتوانند از این لپ تاپها استفاده کنند. لپ تاپهای برند ایسوس به دلیل قدرت پردازشی بینظیر خود، محبوبیت بالایی در میان گیمرها و افرادی که با نرمافزارهای گرافیکی سنگین کار میکنند، مثل گرافیستها و مهندسین عمران دارند. برای حمل لپتاپ و محافظت از آن حین جابهجایی بهترین راهکار استفاده از کیف لپتاپ است. کیف لپ تاپ لپتاپ یکی از وسایل پرکاربرد این روزها است. کیف لپتاپ در صورتی که کیفیت لازم را داشته باشد، از صدمات ناگهانی به لپتاپ جلوگیری میکند. با این حال، قیمت لپ تاپ ایسوس در مقایسه با برندهای دیگر مثل لنوو و اچ پی، بالاتر است. بهخاطر تنوع لپتاپها کیفهای لپتاپ نیز در ابعاد و اقسام مختلفی تولید میشوند. اکثر مدلهای لپ تاپ ایسوس، برچسبهای قیمتی بالایی دارند و این برند، فقط تعداد معدودی مدل اقتصادی تولید میکند.لپ تاپ استوک یعنی چه ؟

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ بازار

در نهایت نیز باید اشاره کنیم که کاربران در نمایشگر ۱۴ اینچی Dell Latitude E6430 میتوانند محتواهای بصری را مشاهده کنند که قادر است تصاویر کاملا واقع گرایانه و شفافی ارائه دهد. این کارت گرافیک قادر است تجربهی کاملا سطح بالا و خوبی از انجام بازیهای جدید امروزی در اختیار شما قرار دهد. دقت بسیار زیادی در طراحی و ساخت کیبورد موجود در این لپتاپ به خرج داده شده تا کاملا متناسب با نیازهای گیمرهای حرفهای باشد. این لپتاپ از یک کارت گرافیک NVIDIA Geforce GTX ۱۰۵۰ استفاده میکند. MSI 7RD-1407 GL62M در کنار Lenovo Ideapad L340 که پیش از آن معرفی کردیم، یکی از قدرتمندترین لپتاپهای دارای درایو نوری است که میتوانید در بازار کنونی پیدا کنید. اگر میخواهید یک سیستم گیمینگ ببندید، برای اصلیترین قطعهی آن، میتوانید به مطلب بهترین مادربرد گیمینگ مراجعه کنید. از سوی دیگر، شاهد وجود Intel Core i5 7300HQ هستیم که قادر است عملکرد بسیار فوق العادهای داشته باشد و مجددا در تجربهی اجرای بازیها برای کاربران موثر باشد.

اندروید از لحاظ لغوی به معنی ربات می باشد و همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، سیستم عاملی Open Source است. از معایب این سیستم عامل میتوان به پیچیدگی و همچنین دشواری یادگیری کار با دستگاه برای افراد مبتدی اشاره کرد. هر کدام از این سیستم عامل ها رابط کاربری خاص خود را دارند. از نقاط قوت سیستم عامل اندروید میتوان به قابلیت سفارشی سازی بسیار بالا، گستردگی و تنوع در انتخاب از لحاظ سخت افزاری اشاره کرد. رابط کاربری یک واسط بین کاربر و دستگاه محسوب می شود که کار با دستگاه را برای کاربر آسان تر می کند. Wear OS هم به منظور سیستم عاملی مختص ساعت های مچی هوشمند توسعه داده شده است. گوگل قدرتمند تر از همیشه در این زمینه فعالیت میکند و برای تلویزیون ها سیستم عامل Android TV را ارائه کرده است و حتی برای ماشین ها هم سیستم عاملی تحت عنوانAndroid Auto عرضه کرده است. در حال حاضر پر طرفدارترین و بیشترین مخاطب در زمینه استفاده از گوشی های موبایل مربوط به گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ چیه

قابلیت جذابی که مجددا در این دستگاه به کار گرفته شده، وجود درایو نوری است. زیرا بدنهی نسبتا ضخیمی دارد و نسبت به لپتاپهای ظریف و جدید امروزی، در نگاه برخی از مردم به آن اندازه زیبا نیست. البته، برای آن دسته از کسانی که نیاز به استفاده از درایو نوری دارند، هنوز هم یکی از بهترین گزینههاست. Latitude E6430 میتواند نشان دهد که چرا لپتاپ های جدید درایو نوری ندارند؟ برای انجام امور پردازشی، از یک Intel Core i5 نسل سومی استفاده میکند که فرکانس آن به ۲.۶ گیگاهرتز میرسد. برای تجربهی مولتی تسکینگ هم میتواند از اطلاعاتی که روی حافظهی موقت رم ۸ گیگابایتی آن ذخیره سازی میشود، استفاده کند. در بخش نرم افزار هم مشاهده میکنیم که Latitude E6430 دارای نسخه Professional ویندوز ۱۰ است. این ترکیب، میتواند در بازدهی آن موثر باشد. برای انجام امور گرافیکی، یک کارت گرافیک Intel HD Graphics ۴۴۰۰ در آن وجود دارد تا تجربهی گیمینگ بسیار خوبی به کاربران خود ارائه دهد. برای دسترسی سریع کاربران به اطلاعات خود، از یک حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت استفاده میکند.

راهنمای خرید دوچرخه کورسی بیلبیلک، یک همراه عالی برای افرادی است که به دنبال خرید دوچرخه برای خود هستند. با وجود انواع مختلف دوچرخههای کورسی و قیمت بالای این دوچرخهها نسبت به دیگر دستهبندیها، در این مقاله از رسانه مستقل بیلبیلک، به راهنمایی خرید دوچرخه کورسی خواهیم پرداخت. دوچرخه کورسی معمولا برای مسافتهای طولانی، پیستهای مسابقهای صاف و تناسب اندام استفاده میشود. دورچخه کورسی یا جادهای، انواع مختلفی دارد که تازهکاران را در خرید دوچرخه کورسی دچار تردید میکند. نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ ایسوس اولین نکتهای که در هنگام خرید دوچرخه کورسی نظر شما را جلب میکند، نوع طراحی فرمان و عرض طوقه است. این نوع دوچرخهها برای افزایش سرعت در پیستها و مسافتهای طولانی طراحی شدهاند و سعی شده هنگام دوچرخهسواری کمترین اصطکاک با هوا و زمین ایجاد شود. دوچرخههای جادهای و دوچرخههای شهری از اولین دوچرخههایی هستند که ساخته شدهاند و قدمت آنها به بیش از یک قرن میرسد. · دوچرخه کورسی ساخت کجاست؟ تفاوت دوچرخه کورسی و بقیه دوچرخهها·

سیستم مورد نیاز وارزون 2022 در مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران


کراس اوور «ریرا» ایران خودرو بر روی پلتفرم مدرن و جدید این شرکت موسوم به IKP1 توسعه یافته است. گارومن میگوید: صوت با محیطی که در آن است شکل میگیرد. برنامه متا برای هدستهای VR شامل تکرار مناظر و صداهای یک محیط است که مانند یک کنسرت بوده و احساس میکنید که شخصاً در آن کنسرت هستید. چگونه با آباژور و لوستر مدرن منزل و محیط کار خود را خاص تر کنیم؟ متا و گروهی از محققان دانشگاه تگزاس در آستین در حال کار بر روی آوردن صدای واقعی به متاورس هستند. مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ تهران همانطور که می دانید امروزه انواع و اقسام آباژور و لوسترهای مدرن برای زیباتر کردن فضای منزل یا محیط کار استفاده می شود. برای دستیابی به این هدف، برنامه متا استفاده از عینک AR برای ضبط صدا و تصویر از یک مکان است، سپس با مجموعهای از سه مدل هوش مصنوعی، ضبط را تبدیل به تصویر میکند. به گفته کریستن گارومن، صدا نقش بسیار مهمی در ایجاد احساس زنده بودن در جهان ایفا میکند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سامسونگ

13 تا 14 اینچ: بهترین اندازه قابل حمل و قابل استفاده را ارائه میکند، به خصوص اگر دنبال یک لپ تاپ با وزن کمتر از 1.8 کیلوگرم هستید. اگر لپ تاپ شما بهترین قابلیتها و ویژگی های لپ تاپ خوب را نیز داشته باشد اما از قابلیت ارگونومی خوبی بهرهمند نباشد اصلا گزینهای ایدهآل نیست. اگر می خواهید صفحهنمایش بزرگتری داشته باشید و نمیخواهید نوت بوک خود را همیشه همراه خود این طرف و آن طرف ببرید، این نوع اندازه مناسب شما است. 15 تا 16 اینچ: معمولترین اندازه لپ تاپ، نوع 15 اینچی است که معمولاً 2 تا 3 کیلوگرم وزن دارند. در این بخش از راهنمای خرید لپتاپ خوب است بدانید که برخلاف تصور خیلیها کیبورد و تاچ پد از موارد مهم در انتخاب مشخصات لب تاب خوب به حساب میآیند. به دنبال نوعی صفحه لمسی باشید که دقیق و بدون پرش نشانگر باشد و به طور مداوم به حرکات چند لمسی مانند زوم پاسخ دهد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ تهران

ضمن اینکه سبب می شود شغل پردرآمدی به دست بیاورید. با توجه به وضعیت بازار کار و کارایی نداشتن مدرک تحصیلی برای اشتغالزایی، کسب مهارتهای فنی برای ورود به بازار کار اهمیت ویژهای پیدا کرده است. همان طور که می دانید بسیاری از مدارک علمی معتبر در سراسر جهان نیز بدون داشتن مهارت و تخصص بی اهمیت تلقی می شوند. همان طور که می دانید افراد متخصص در هر جامعه ای از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار هستند. این آموزشگاه با هدف بهبود اشتغال و ورود افراد به بازار کار دورههای متعددی را زیر نظر اساتید برجسته و به صورت کاملاً عملی برگزار میکند. لپ تاپ مناسب برای حسابداری  درنتیجه با توجه به نیاز جوانان به مهارتهای فنی، در این مقاله قصد داریم به معرفی آموزشگاه فنی برق به عنوان یکی از بهترین آموزشگاههای فنی حرفهای در تهران بپردازیم. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنی برق، شواهد نشان میدهد که افرادی که متخصص در رشتههای فنی هستند در مقایسه با بسیاری از افراد دارای تحصیلات دانشگاهی از درآمد و وضعیت اشتغال بهتری برخوردار هستند.

اگر بودجه کمتری برای خرید لپتاپ دارید، در لینک مشخص شده میتوانید با بهترین لپتاپ تا ۲۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱، ۲۰۲۲ آشنا شوید. برای آشنایی با بهترین لپتاپهای دارای درایو نوری میتوانید گزینههایی که در این مطلب معرفی کردیم را مشاهده کنید. فقط باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که برخی از مدلهای موجود در این لیست همانطور که از مشخصاتشان هم معلوم است، نسبت به لپتاپهای مدرن امروزی، ضعیف و در بهترین حالت، میانرده محسوب میشوند. بنابراین، نباید چندان انتظار مواجهه با لپتاپهای رده بالا و بسیار قدرتمندی را داشته باشید. همچنین، برای پیدا کردن آنها تلاش خیلی زیادی هم نباید کنید. زیرا ما تمام آنچه که ممکن است به آن نیاز داشته باشید را برایتان آماده کرده و در اختیارتان قرار دادهایم. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، خبر خوبی برایتان داریم. هنوز هم یک سری لپتاپ در بازار وجود دارد که دارای CD درایو هستند.

وزن آن کمتر از 2 کیلوگرم است و عمر باتری بسیار خوبی دارد، حاشیه صفحهنمایش آن کم است و از فضای موجود برای صفحه Display بزرگتر بهترین استفاده شده است. البته تمام این ویژگیهای منحصر بهفرد و کمنظیر، نشان میدهند که با یک لپتاپ گران طرفیم! بله، قیمت این محصول حدود 6 هزار دلار است! این لپتاپ به عنوان قویترین لپتاپ قابل ارتقاء در بازار شناخته شده است. سری تینک پد لپ تاپ لنوو همیشه یکی از بهترین و استانداردترین گزینهها برای ادارات و بیزنس شناخته شده است و این محصول هم از این قاعده مستثنی نیست. یک لپ تاپ گیمینگ هم در این لیست مشاهده میشود چون ویژگیهای چشمگیری دارد. پردازنده آن 7 هستهای و از نسل دهم پردازندههای Intel است و پردازش اطلاعات را با بیشترین سرعت و بهترین نحو انجام میدهد. اگر بخواهیم یک نکته منفی برای HP Spectre نام ببریم میتواند داغ شدن آن هنگام پردازش سنگین یا اجرای همزمان چند برنامه باشد. تفاوت عمده این محصول با سایر محصولات همرده، وزن 950 گرمی آن است که با توجه به امکانات و ویژگیهایش، واقعاً کمنظیر است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ بازار

سیستم عامل پالم امکان تبادل اطلاعات با رایانه های شخصی و تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات را به وجود می آورد. امروزه بسیاری از برنامه ها و بازی های موبایلی، شبکه های اجتماعی، سایت های تماشای ویدئو، فضاهای ذخیره سازی ابری و همه و همه، به اینترنت و به تبع آن سرعت انتقال اطلاعات وابسته هستند. این سیستم عامل به سایر دستگاه ها، از طریق ابزارهایی مانند مودم های کابلی، Wi-Fi و بلوتوث متصل می شود. موبایل هایی که دارای سیستم عامل جاوا هستند، سریع تر روشن می شوند و نسبت به گوشی های با سیستم عامل های دیگر، کمتر هنگ می کنند. گوشی های امروزی به همراه انبوهی از ابزارهای ارتباطی و بی سیم روانه بازار می شوند. از مجهز شدن به ابزارها و مودم های با سرعت فوق العاده بالا گرفته تا سایر ابزارهای ارتباطی مانند بلوتوث، وای فای و… همچنین این سیستم عامل از ویروس ها، تا حدود زیادی در امان است و آسیب پذیری بسیار پایین تری نسبت به سایر سیستم عامل ها دارد. جاوا در واقع نوعی پلتفرم محسوب می شود و گوشی هایی که سیستم عامل ندارند از این پلتفرم استفاده می کنند. درباره سیستم مورد نیاز وارزون 2022  بیشتر بخوانید.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ لنوو

تلویزیون 2020 ال جی مدل 88ZX امکانات و قابلیتهای بسیار گستردهای دارد و سیستم صوتی 4.2 کانال پشتیبانی میکند. ۲۸۸۰ پیکسل است و با هدف بهبود انجام همزمان کارهای و خلاقیت بیشتر عرضه میشود. براساس گزارشها، این شرکت تعدادی از پنلهای LTPO TFT OLED مورد استفاده اپل برای آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۶۸ اینچی را در سال ۲۰۲۲ عرضه میکند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از msn، ال جی پنلهای OLED با لایه نازک TFT و اکسید پلی کریستالی LTPO با دمای پایین را برای مجموعه آیفون ۱۴ اپل ارائه خواهد کرد. سفارش سودآور LTPO TFT OLED از کوپرتینو برای سازنده پنلهای کره جنوبی ضروری است، زیرا این امکان را به آنها میدهد تا از رقیب چینی زبان BOE که به شدت در تلاش برای توسعه خود است، برتری داشته باشد. شرکت ال جی اولین نمایشگر عمودی جهان با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۸ را معرفی کرد، این محصول فضایی مشابه دو مانیتور ۲۱.۵ اینچی را در اختیار کاربران قرار میدهد.

اما به دلیل وجود رقابت در دنیای تکلونوژی و سخت افزار و همچنین بازخورد کاربران در مورد تجربه کاربریشان درباره یک وسلیه، میتوان تا حدودی مقایسه بین برندهای محتلف انجام داد . اپل یکی از برندهایی است که در زمینه پشتیبانی از مشتری، کاربرپسند بودن، طراحی، قدرت و نمایش حرف اول را میزند. اگر یک چیز وجود داشته باشد که همه روی آن توافق کنند، این است که لپتاپهای اپل بسیار قابل اعتماد و قابل پیشبینی هستند. لپتاپ های اپل بسیار جذاب طراحی شدهاند و آرم اپل در پشت لپتاپ با نور پس زمینه بسیار جلوه نمایی میکند و زمانی که نوبت سیستمعامل میرسد بر خلاف ویندوز، کاملا بدون خطاست و کار با آن بسیار راحت است. با توجه به دسته بندی بالا، حالا میدانیم که اگر قصد تهیه یک لپتاپ را دارید از کدام دسته بندی برای انتخاب لپ تاپ مناسب خود باید استفاده کنید. قبل از اینکه به بیان بهترین برندها برای خرید لپ تاپ بپردازیم، بهتر است به تقسیم بندی لپ تاپها برای خرید اشاره کنیم. برند اپل قطعا یک برند لوکس در زمینه لپتاپ، تلفنهای هوشمند، رایانه و تبلت است.